- Jaké podmínky musím splňovat pro získání půjčky?
Pro získání půjčky musíte splňovat tyto podmínky:
1) být občanem ČR nebo mít v ČR povolení k trvalému pobytu;
2) být ve věku od 21 do 77 let;
3) bezdlužnost;
4) mít vlastní bankovní účet;
5) mít trvalý příjem.
- Jak probíhá registrace a žádost o půjčku nového klienta?
O půjčku lze zažádat pouze online a vše vyřídit z pohodlí domova kdykoliv během dne, kterýkoliv den v týdnu. Pomocí tlačítka „Registrace“ nebo pomocí kalkulačky nastavíte částku půjčky, o kterou máte zájem, počet dní (na kolik dní chcete půjčit) a zvolíte pole "Půjčit si ".
1) vyplnit jednoduchý formulář;
2) potvrdit přečtení a odsouhlasit Smlouvu o úvěru ;
3) během 15 minut Vás budeme informovat, zda jsme Váši půjčku schválili, případně zamítli.
- Jak se dostanu do Klientské sekce?
Přihlašovací údaje ke Klientské sekci jsou:
- Jak se dozvím že, půjčka byla schválena?
Během několika minut Vám zašleme odpověď formou SMS zprávy na Vámi uvedené číslo mobilního telefonu o poskytnutí či neposkytnutí půjčky.
- Je nutná záruka nebo ručitel?
Pro získání půjčky není potřeba ani záruka, ani ručitel.
- V jaké výši se půjčky poskytují?
Poskytujeme půjčky od 1 000 až do 15 000- Kč.
- Jaké jsou způsoby poskytování půjčky?
Půjčky se poukazují pouze na osobní účet klienta
- Jak rychle získám peníze na účet?
Platby jsou prováděny prostřednictvím bezhotovostního převodu.
1) Pokud se bude převod půjčené částky realizovat mezi účty stejných bank, dorazí Vám platba většinou týž den, kdy byl dán příkaz k převodu.
2) Pokud se bude převod půjčené částky realizovat mezi účty různých bank, dorazí Vám platba nejpozději druhý pracovní den.
- Jaké jsou poplatky za půjčku?
Výši poplatku za poskytnutí půjčky si stanovíte sami – při výběru částky a termínu splatnosti půjčky na naší webové stránce.
- Jak zjistím aktuální výši splatné částky půjčky?
Aktuální splatnou částku půjčky můžete zjistitpomocí online. Přihlaste se do „Klientské sekce“. Výši aktuální splatné částky půjčky zajděte v " Moje půjčky ".
- Jakým způsobem mohu půjčku splatit?
Splátka musí být zaplacena nejpozději v den splatnosti půjčky, a to buď prostřednictvím internetového bankovnictví, nebo zadáním příkazu k úhradě na pobočce Vaší banky.
- Je možné požádat o prodloužení termínu splatnosti půjčky?
Splatnost půjčky je možné prodloužit o 7, 14, 21 nebo 28 dnů. Podmínkou pro prodloužení splatnosti je uhrazení poplatku za prodloužení splatnosti půjčky.
1) Přihlaste se pomocí e-mailu a hesla do Klientské sekce, podejte žádost v zóně" Moje půjčky "
2) Zvolte požadované podmínky prodloužení termínu splatnosti půjčky, potvrďte žádost o prodloužení se zadáním hesla, stiskněte tlačítko „Prodloužit“
3) Uhraďte poplatek za prodloužení termínu splatnosti půjčky na jeden z našich účtů.
4) Variabilní symbol je Vaše rodné číslo. Do zprávy pro příjemce napište: Prodloužení x (x – počet dnů 7, 14 ,21 nebo 28)
5) Termín splatnosti půjčky se automaticky prodlouží poté, co zaúčtujeme Vaší platbu.
V případě, že poplatek nebude uhrazen do 23 hodin, žádost o prodloužení splatností půjčky bude automaticky zrušena.
- Kolikrát mohu prodloužit splatnost půjčky?
Termín splatnosti půjčky může být prodloužen tolikrát, při splnění podmínek pro prodloužení termínu splatnosti, kolikrát o to požádáte.
- Jak mohu změnit e-mailovou adresu?
Pokud změníte e-mailovou adresu, je zapotřebí poslat ze svého osobního účtu poplatek 1 Kč a do účelu platby napsat svoji novou e-mailovou adresu. Při platbě uvádějte tyto platební údaje:
- Jak mohu změnit telefonní číslo?
Pokud máte nové telefonní číslo, je zapotřebí poslat ze svého osobního účtu poplatek 1 Kč a do účelu platby napsat svoje nové telefonní číslo. Při platbě uvádějte tyto platební údaje:
- Jak mohu změnit bankovní účet?
Pokud máte nový bankovní účet, který je vedený na Vaše jméno, je zapotřebí poslat ze svého osobního účtu poplatek 1 Kč. Při platbě uvádějte tyto platební údaje:
- Co mám dělat v případě, že jsem zapomněl/a své heslo?
V případě, že jste zapomněli heslo, požádejte o nové heslo v horní části webové stránky přímo pod přihlašovacími údaji pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo?". Po odeslání požadavku Vám bude zasláno nové heslo.
- Mohu využít Vaší korespondenční adresy k osobnímu kontaktu?
Naše korespondenční adresa slouží pouze k písemné komunikaci. Osobní doručení žádostí či jiných dokumentů není možné.
Orange finance s.r.o.
Karlínské náměstí 238/6, Karlín
Praha 8, PSČ: 186 00
IČ: 04488237
DIČ: CZ04488237
Linka pro klienty: + 420 727 990 286
info@orangefinance.cz
Po – Pá od 8 do 17 hod.
So – Ne zavřeno